Detailní nastavení COD2

4. března 2010 v 15:48 | Benik3 |  COD2

Detailní nastavení COD2 pomocí konzole

Vetsinu jsem jsem nasel na netu, takze nerucim za to ze je to 100% dobre a nektery nastaveni je jen pro singl player. Pokud objevite nekde chybu nebo budete vedet dalsi prikazy, napiste!

Toto nastaveni najdete v souboru config_mp.cfg v main\player\"jmeno profilu"\. Nektere servery si je vytvari i jinde ve slozce se hrou.

Tady jeste takovy doporuceny nastaveni, ktery by jste nemeli opominou.

/con_restricted 0
/fx_sort 1
/cg_predictitems 0
/cl_allowdownload 1
/cl_freelook 1
/cl_maxpackets 100
/cl_punkbuster 1
/cl_wwwdownload 1
/com_maxfps 250
/m_filter 1
/rate 25000
/r_autopriority 1
/r_swapinterval 1
/snaps 30

Rady pro zvýšení FPS najdete ZDE

Seznam není kompletní, celkem je 569 cvarů. Pokusím se je sem všechny dodat, ale najít význam některých příkazů je velmi zdlouhavé.

ai_corpseCount --------------------------- počet mrtvol (pouze SP)

cg_blood --------------------------------- vypnutí/zapnutí krve

cg_brass ----------------------------------vypnutí/zapnutí zobrazení nábojů

cg_centerPrintY -------------------------- poloha zpráv zobrazujících se uprostřed obrazovky

cg_chatHeight ---------------------------- maximálně na kolik řádků bude chat,při nule se nezobrazuje

cg_chatTime ------------------------------ doba zobrazení zprávy v chatu

cg_connectionIconSize -------------------- velikost ikony pripojeni(nevim jiste, ale asi ty když vam vypadne net při hrani)

cg_crosshairAlpha ------------------------ průhlednost zaměřovače(např. 0,5=50%)

cg_crosshairAlphaMin --------------------- minimální průhlednost zaměřovače

cg_crosshairDynamic ---------------------- ?

cg_crosshairEnemyColor ------------------- při zaměření nepřátele zaměřovač zčervená

cg_cursorHints --------------------------- zobrazení/skrytí ikony u interaktivních předmětů (např. zbraně)

cg_descriptiveText ----------------------- zobrazení/skrytí kolik jste zabili nepřátel

cg_drawBreathHint ------------------------ zobrazení/skrytí nápovědy Press shift to steady.

cg_drawCrosshair ------------------------- zobrazení/skrytí zaměřovače

cg_drawCrosshairNames -------------------- zobrazení/skrytí jména spoluhráče nad zaměřovačem

cg_drawFPS ------------------------------- zobrazení fps a dalších zajímavostí

cg_drawLagometer ------------------------- zobrazí/skryje lagometer

cg_drawMantleHint ------------------------ zobrazení/skrytí ikony Press space to jump

cg_drawSnapshot -------------------------- zobrazení skrytí snapshot count

cg_drawTurretCrosshair ------------------- ?

cg_gameBoldMessageWidth ------------------ velikost textu ve hře (např. když někoho zabijete)

cg_gameMessageWidth ---------------------- ?

cg_headIconMinScreenRadius --------------- velikost týmové ikonky (při nule nemizí)

cg_hintFadeTime -------------------------- ?

cg_hudChatPosition ----------------------- umístění chatu na obrazovce (x y)

cg_hudCompassMaxRange -------------------- ?

cg_hudCompassMinRadius ------------------- ?

cg_hudCompassMinRange -------------------- ?

cg_hudCompassSize ------------------------ ?

cg_hudCompassSoundPingFadeTime ----------- ?

cg_hudCompassSpringyPointers ------------- ?

cg_hudDamageIconHeight ------------------- ?

cg_hudDamageIconOffset ------------------- ?

cg_hudDamageIconTime --------------------- ?

cg_hudDamageIconWidth -------------------- ?

cg_hudGrenadeIconHeight ------------------ ?

cg_hudGrenadeIconOffset ------------------ ?

cg_hudGrenadeIconWidth ------------------- ?

cg_hudGrenadePointerHeight --------------- ?

cg_hudGrenadePointerPivot ---------------- ?

cg_hudGrenadePointerWidth ---------------- ?

cg_hudObjectiveMaxRange ------------------ ?

cg_hudObjectiveMinAlpha ------------------ ?

cg_hudObjectiveMinHeight ----------------- ?

cg_hudProneY ----------------------------- ?

cg_hudSayPosition ------------------------ ?

cg_hudStanceHintPrints ------------------- zobrazení/skrytí nápovědy pro skrčení a lehnutí

cg_marks --------------------------------- zapne/vypne některé detaily(např. kulky ve zdi,poškození po výbuchu atd.)

cg_marksLimit ---------------------------- maximum zobrazených marks pokud máte cg_marks nastaveno na 1

cg_noTaunt ------------------------------- asi nastaveni aby jste se neslyšeli v reproduktorech když používáte mikrofon

cg_predictItems -------------------------- Určuje,zda hra považuje předmět (zbraň) za sebraný v daném čase, což může určit
buď podle klienta(1) nebo serveru(0).Doporučuji nastavit na 0, aby vám nebyl
milně indikován předmět, který jste na serveru ještě vlastně nesebrali.

cg_scoreboardBannerHeight ---------------- ?

cg_scoreboardItemHeight ------------------ ?

cg_scoreboardScrollStep ------------------ ?

cg_scriptIconSize ------------------------ velikost teamové ikonky

cg_subtitleCharHeight -------------------- ?

cg_subtitleMinTime ----------------------- ?

cg_subtitlePosX -------------------------- pozice titulků x

cg_subtitlePosY -------------------------- pozice titulků y

cg_subtitles ----------------------------- vypne/zapne titulky

cg_subtitleWidthStandard ----------------- ?

cg_subtitleWidthWidescreen --------------- ?

cg_teamChatsOnly ------------------------- pouze teamový chat

cg_viewsize ------------------------------ nastavení zobrazení v % (při menším než 100 je okolo černý rámeček)

cg_voiceIconSize ------------------------- asi velikost ikonky při voice chatu

cg_voiceSpriteTime ----------------------- délka zobrazení ikonky voice chatu nad hlavou hráče

cg_weaponCycleDelay ---------------------- přidává zpoždění ke kolečku myši,abyste nepřetáčeli přes zbraně příliš rychle.
Nezrychluje změnu zbraně,jen udává počet otočení kolečka potřebné k přehození zbraně.

cg_youInKillCamSize ---------------------- ?

cl_allowDownload ------------------------- Automatické stahování map

cl_anonymous ----------------------------- ?

cl_freelook ------------------------------ zapne freelook

cl_maxpackets ---------------------------- Omezuje počet packetů poslaných od vás na server. Pokud máte pomalejší upload mělo by vám
pomoci pohrát si s tímto nastavením. Nízká hodnota způsobí, že budou pohyby vaší postavy
ve hře trhané, naopak vyšší hodnoty zajistí plynulý chod hry.

cl_maxPing ------------------------------- maximální ping zobrazený v tabulce se skorem (asi)

cl_mouseAccel ---------------------------- akcelerace myši

cl_packetdup ----------------------------- duplikování packetů

cl_pitchspeed ---------------------------- rychlost pohybu při zaměřování na klávesnici (vertikálně)

cl_punkbuster ---------------------------- Povolit punkbuster

cl_voice --------------------------------- asi povolit voice chat

cl_wwwDownload --------------------------- povoleni stahovani z www stranek(jen na některých serverech)

cl_yawspeed ------------------------------ rychlost pohybu při zaměřování na klávesnici (horizontálně)



com_hunkMegs ----------------------------- udává paměť v MB, kterou si má hra rezervovat pro ukládání informací, mělo by to zvýšit
rychlost načítání map.Doporučuji 1/3 nebo 1/2 celkové RAM.

com_introPlayed -------------------------- Povoleni přehrávaní intra-význam to ma asi jen v singlplayeru

com_maxfps ------------------------------- Max FPS ve hře, ketere můžete mit.

com_recommendedSet ----------------------- Doporučené nastavení

con_inputBoxColor ------------------------ Barva konzole(místo do kterého se pise)

con_inputHintBoxColor -------------------- Barva nápovědy (když píšete tak vám to dava možnosti)

con_minicon ------------------------------ Zobrazení infa vlevo dole(kdo koho zabil)

con_miniconlines ------------------------- Počet řádků infa vlevo dole

con_minicontime -------------------------- Čas za který zmizí řádek v infu vlevo dole

con_outputBarColor ----------------------- V rozsirenem infu(shift+;) barva posuvniku

con_outputSliderColor -------------------- Barva písma v rozšířeném infu

con_outputWindowColor -------------------- Barva pozadí rozšířeného infa

con_restricted --------------------------- Aktivace všech příkazů (aktivuje se hodnotou 0)

fx_sort ---------------------------------- Nezjistil jsem přesně co to znamená, ale musíte mít 1, jinak kick

g_allowvote ------------------------------ Povolení hlasování

g_useGear -------------------------------- ?

hud_deathQuoteFadeTime ------------------- Asi čas infa vlevo dole. Nevím jestli je to stejný jako con_minicontime

hud_enable ------------------------------- Zobrazení HUDU (to znamená všechno v dolní části obrazovky)

hud_fade_ammodisplay --------------------- Odebere zobrazení nábojů

hud_fade_compass ------------------------- Odebere kompas

hud_fade_healthbar ----------------------- Odebere zobrazeni života(jen na některých serverech)

hud_fade_offhand ------------------------- Odebere počet granátů

hud_fade_stance -------------------------- Čas zobrazení postoje

hud_fadeout_speed ------------------------ Asi kolonka se sprintem (jen na některých serverech)

hud_flash_period_offhand -----------------?

hud_flash_time_offhand ------------------- ?

hud_health_pulserate_critical ------------ ?

hud_health_pulserate_injured ------------- ?

hud_health_startpulse_critical ----------- ?

hud_health_startpulse_injured ------------ ?

in_mouse --------------------------------- Input mouse-použití myši

input_viewSensitivity -------------------- ?

loc_forceEnglish ------------------------- Přeložení hry do ENG (např pokud mate polskou verzi)

loc_language ----------------------------- Vyber jazyka 0-ENG 1-FR 2-DE 3-IT 4-Spanish

m_filter --------------------------------- Zjemnění myši, u mě nemělo vliv na rychlost.

m_forward -------------------------------- Ryhlost myši nahoru/dolu při invertovaném pohybu

m_pitch ---------------------------------- Rychlost myši nahoru/dolu při normalnim pohybu

m_side ----------------------------------- Rychlost myši do stran při invertovaném pohybu

m_yaw ------------------------------------ Rychlost myši do stran při normalním pohybu

mss_3d_provider -------------------------- Poskytovatel 3D zvuku (např EAX)

mss_khz ---------------------------------- Frekvence zvuku

name ------------------------------------- Jméno hráče

net_noipx -------------------------------- Zapnuti/vypnuti pouziti IPX

net_noudp -------------------------------- Zapnuti/vypnuti použití UDP

net_socksEnabled ------------------------- Zapnutí vypnutí požití socks

net_socksPassword ------------------------ Nastavení hesla pro socks

net_socksPort ---------------------------- Port pro socks

net_socksServer -------------------------- Socks server

net_socksUsername ------------------------ Přihlašovací jméno pro socks

r_aaAlpha -------------------------------- Druh anti-Alisingu

r_aaSamples ------------------------------ Určuje úroveň anti-Alisingu

r_anisotropy ----------------------------- Úroveň anizotropního filtrování

r_aspectRatio ---------------------------- Poměr stran obrazu

r_autopriority --------------------------- Při minimalizaci hry se automaticky nastaví priorita na nízkou

r_depthPrepassModels --------------------- ??

r_displayRefresh ------------------------- Obnovovací frekvence monitoru

r_distortion ----------------------------- Asi zpětná vazba po výbuchu granátu atd.

r_dlightLimit ---------------------------- Maximalní počet vyobrazených dynamických světel

r_drawSun -------------------------------- Vykreslit slunce

r_fullscreen ----------------------------- Celá obrazovka

r_gamma ---------------------------------- Gamma

r_glow ----------------------------------- Odlesky (jen u DX9)

r_ignorehwgamma -------------------------- ignorovat hardwarové nastavení gammy

r_inGameVideo ---------------------------- Zobrazovat vide ve hře

r_lodScale ------------------------------- Rychlost obnovování efektů

r_mode ----------------------------------- Rozlisení monitoru

r_monitor -------------------------------- ? Asi pokud máte více monitorů

r_overbrightBits ------------------------- Světlost mapy

r_picmip --------------------------------- Kvalita textur vyssi hodnota=mensi kvalita!

r_picmip_bump ---------------------------- -||-

r_picmip_manual -------------------------- Manuální nastavení kvality textur(pokud date 0 tak se ostatní zmeny picmip neprojevi)

r_picmip_spec ---------------------------- -||-

r_polygonOffsetBias ---------------------- Množství textur (při 16 žádné)

r_polygonOffsetScale --------------------- Množství textur (při 4 žádné)

r_portalBevels --------------------------- Helps cull geometry by portals that are acute when projected onto screen

r_railCoreWidth -------------------------- Asi tloušťka dráhy kulky

r_rendererPreference --------------------- Použití DirectX 7 nebo 9

r_swapInterval --------------------------- Synchronizace FSB s frekvencí monitoru.

r_textureMode ---------------------------- Druh filtru textur

r_zFeather ------------------------------- Jedná se o komplikovanou metodu pro generování realistického kouře a
efektů počasí.

rate ------------------------------------- Počet dat přenesených od vás na server

sc_enable -------------------------------- Dynamické stíny (jen DirectX 9)

sensitivity ------------------------------ Rychlost myši

server1

server10

server11

server12

server13

server14

server15

server16

server2

server3

server4

server5

server6

server7

server8

server9

snaps

snd_bits

snd_errorOnMissing

snd_khz

snd_slaveFadeTime

snd_stereo

snd_touchStreamFilesOnLoad

snd_volume

sv_allowDownload

sv_floodProtect

sv_hostname

sv_maxclients

sv_maxPing

sv_maxRate

sv_minPing

sv_punkbuster

sv_reconnectlimit

sv_voice

sv_wwwBaseURL

sv_wwwDlDisconnected

sv_wwwDownload

sys_configSum

sys_cpuGHz

sys_gpu "NVIDIA GeForce FX 5200"

sys_sysMB

ui_bigFont

ui_browserFriendlyfire

ui_browserKillcam

ui_browserMod

ui_browserShowDedicated

ui_browserShowEmpty

ui_browserShowFull

ui_browserShowNoPassword

ui_browserShowPassword

ui_browserShowPunkBuster

ui_browserShowPure

ui_currentMap

ui_currentNetMap

ui_dedicated

ui_extraBigFont

ui_gametype

ui_joinGametype

ui_netGametype

ui_netGametypeName

ui_netSource

ui_serverStatusTimeOut

ui_smallFont

vid_xpos

vid_ypos

winvoice_mic_mute

winvoice_mic_reclevel

winvoice_mic_scaler

winvoice_save_voice

 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Fanda Fanda | E-mail | 6. června 2012 v 21:42 | Reagovat

Nevím kam mam ty prikazy davat poradi nekdo ?? do cmd ??

2 Benik3 Benik3 | Web | 6. června 2012 v 22:45 | Reagovat

Buď je můžeš napsat do konfiguračního souboru config_mp.cfg jak je napsáno na začátku, nebo do konzole v COD2 (tu zapneš stisknutím ; pod escapem).

3 guindi guindi | Web | 7. září 2016 v 18:25 | Reagovat

malá půjčka pred výplatou ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama